جمعه ۲ آذر
بی نام شعری از جهانگیر داودی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۲۴۳۲۳
بازدید : ۲۸۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب جهانگیر داودی
|
پناه بر خدا
دیروز دلی را شکستم
چشمی را گریاندم
امیدی را بریدم
خدایا کسی را کشتم
کسی را از دل بریدم
خدایا....
ذوق کسی را کور کردم
پرنده ای را در قفس کردم
سگی را سنگ زدم
به گربه ای بی محلی کردم
خدایا از پنجره باران را نگاه نکردم
مورچه ای را مسخره کردم
خدایا .
به خدایی تو شک کردم
دیگر از شوق گریه نکردم
حتی....با درد گریه نکردم
خدایا با خود لج کرده ام ... یا با خدایم
من انسانی را دور کردم از انسانیت
خدایا کسی را کشتم
دیروز به حکم گناهی که کردم
وبه دار آویختم
انسانیت را
آدمیت را
انسان بودن و......
پاک بودن را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.