بیا در این شــــــــب تارم ستاره ی مـا باش
برای مـن که غروبـــــــم طلــــــــوع فردا باش
بیاو پرســـه بزن لابــــــلای چشــــــــــم ترم
برای دشت کویـــــــرم شمیم دریا باش
کنون که گمـــشده بـــــــودی میان دیروزم
بیا و آخــــــر این قصــــــــه ام هویــــدا باش
بیا و باز نشـــــــــــانم بده که رد نـــشوم
برای مکتـــــب دلـــــداریم الفـــــــــبا باش
بیا و روزنــــــــه ی رفتن خزانـــــــــــــم شو
برای فصل بـــــــهارم عبــــور یلـــدا باش
کنون که هنـــــــد دلم را گرفــته ای ، برگرد
برای مملـکت خویـش حـــــــکم فرما باش
خـــدای تبت عشقی و اوج معــبد نور
برای سجــده شکرم همیشه بودا باش
برای قطــــبی ذوقم طــــــراوت نفس و
برای دســـت نیازم حـــــریم گرما باش
کجا نوشته نبایــد تو را بــدارم دوســـــت ؟
بیا که هیچ نـدیدم همیشــــه ی مـــا باش
بیا کــــه حــــرمت دارای میهـــــــــنم داری
بیا برای دل من همیـشه ســـــارا باش
====
دلجووو
از حضور تک تک بزرگواران ممنونم.
از گل افشانی دختران نازنینم صدف عظیمی،آرامش ظهرابی،فاطمه رها،مینافیروز ودیگر عزیزانم بی نهایت ممنون،مدیون و سپاسگزارم.
کجا نوشته نبایــد تو را بــدارم دوســـــت ؟
بیا که هیچ نـدیدم ، به دیده ی مـــا باش