دوشنبه ۵ آذر
شعر رویایی شعری از مرید هواسی(مرشد)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۲۳۹۲۹
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۸۸
|
دفاتر شعر مرید هواسی(مرشد)
آخرین اشعار ناب مرید هواسی(مرشد)
|
در این زندان تنهایی اسیر باد پاییزم
کمک کن شعر رویایی! از این ویرانه بگریزم
شقایق های دشت دل پریشانند و می دانی
بلندم کن پریرویم! که دیگر بر نمی خیزم
به بالاها کشانم آسمان امشب تو پیچک وار
اگر عمری بود باقی به پایت اشک می ریزم
غزالم خوب می دانست در شعرم چه غوغاییست
رمید اما نمی ترسید از این آه سحرخیزم
حکایتهای بی پایان به پایان می رسد روزی
ولی این را بدان دنیا من از افسانه لبریزم
مرید هواسی (پاییز1379)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.