جمعه ۲ آذر
درد دارد دلم شعری از مینا فیروز
از دفتر دل گرمی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۲۳۱۱۹
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۱۰۶
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
یک شب برفی
تنهایی
در اتاقی سرد
درد دارد دلم
انگار وقتش رسیده
کیسه ی آب اشکهایم را پاره...
بند ناف دلم هنوز وصل
کلامش
دلم هری میریزد از نگاهش
دیگر درد تمام شد
عشق متولد شد.
پ.ن:جایت خالیست
اینجا کنارم
هیچ چیز گرمای آغوش تو را ندارد
حتی خیالت...
پ.ن: من عاشق نشدماااااااا فقط دیگه نمیخوام از غم بگم،وگرنه من وچه به عاشقی
دوستتان دارم
دلم براتون تنگ شده بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.