جمعه ۱۱ آبان
شاعر دیوانه... شعری از وحید خانمحمدی (ياور)
از دفتر اسیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۲۲۲۵۲
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر وحید خانمحمدی (ياور)
آخرین اشعار ناب وحید خانمحمدی (ياور)
|
من هم می روم
به ناکجایی ویران...
با احساسی یتیم در آغوش
و دست در دست ِ
عشقی نا فرجام...
جاده ای بی مقصد
پر از کوره راه حادثه...
زیر باران ِ بی امان ِ
اشکهای به آسمان
به عاریه داده ات...
با گلویی در انتظار فریاد
و چشمانی داغدار...
با کوله بار حسرتها
عقده ها
تشنگی ها...
چمدانی از خاطرات
به پاییز نشسته ی
اردی بهشتم...
رفتنم را بازگشتی نیست...
خوابها تعبیر شده اند ،
فاجعه مرا میخواند...
پ.ن: و این پایان راه ِ
یک شاعر ِ دیوانه است...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.