قانون عوض شده است نباید کرخت ها
امشب بیایند به دیدار سخت ها
مجنون شدند باز درختان سیب من
از صحبت دیشب این نادرختها
از عشق و از شعر مگو اعتماد نیست
بر عاشقان جن زده بر روی تختها
وقتی خمار عشق شروع تفاهم است
باید کمی بر زده باشی به بخت ها
حرف شما خوب وخوش است ناز من ولی
باید دهم گوش به پیغام رخت ها