آموی دلم دچار وقیعت شده است
دلم درگیر موهبت وجودت شده است!!!
آتن وجودم ،حال همچو خرابه های بم
زلزله نگاهت ویران دلم شده است!!!
یک قبضه از در وجودم بدم
لبم درگیر نفسهایت شده است!!!
در مسجد عشق،عاکف وجودت منم
محتشمم ،مدعی نیم،عشقت مقیم دلم شده است!!!
من مرده ام وبا یک کَش تو زنده میشوم
کسوَت خسته از تنم برهان،بدنم درگیرباتو بودن شده است!!
کسوف و خسوف خورشید عشقت بر دلم
طلب نماز آیات در شبانه روز شده است!!!