سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ای که دل قربان چشمانت!

      شعری از

      ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

      از دفتر زلال نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۲۱۸۱۱
        بازدید : ۱۴۸۶   |    نظرات : ۳۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
      آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

      .

      ای که دل، قربان  ِ چشمانت !

      می شوم کی باز من مهمان  ِ چشمانت ؟!

      ای کـه قطـره قطـره امـواجـم بــه تــو لبّیـک می گـوینـد!

      عــــشق را در عـالم  ِ عرفان  ِ چشمانت

      خوانـدم از قــرآن  ِ چشمانت

       .

      از تو سوره سوره می نوشم

      آفتابی را کــه می گــــردد هـم آغـــوشم

      از تو آیه آیه احساسم به سبک  ِ نــور جــاری هست

      بـا حضورت یـا رسول الله(ص) میـجـوشم

      تا قیامت مست و مدهوشم

      آه ، ای در هر زمان جاری!

      آه ، ای که درد آدم ها به جان داری!

      روزگارت ابـر آلـود است و اسرارت سئـوال انـگیــز

      در موازات ظهـور عـشـق و بیـداری

      باز بر عالم، تو سرداری!

       .

      بـاز بـرعالم  تـو ناموسی

      باز تو  شایسته ای  دست خدا  بوسی

      بدنظرهایی  کـه  می بینی  همه  از  قـوم  شیطانند

      بت پرستانند  در  دنیـای  سالـوسـی.

      تو شریفی و تو قدّوسی!

       .

      یا محمد(ص)! ای کتاب عشق!

      کهکشان  ِ معـنی راز، آفـتـاب ِ عـشـق!

      ای کـه حیـرانند در هر گوشه ی عالـم،  وجودت را !

      نور روشن هست بر شبها جواب عشق

      کور،نامحرم بـه خـواب عشق.

       .

      «اقــرا بسـم  ِ ربكَ...» استـــاد!

      حالتــی آمد کـــه از معشوق نـور افتـــاد

      سـر بـه بـالا گیـر و اینک شکر  ِ درگاهش بجای آور

      لحظه ای آرام شو از لـرزش و فـــــریـاد

      راست می خوانی ... مبارک باد

      .


       

      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0