شنبه ۳ آذر
زمستانی...هدیه به روز تولدم شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۳۵ شماره ثبت ۲۱۵۵۳
بازدید : ۵۶۴۰ | نظرات : ۱۳۴
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
وقتی که مرد
آرزوهایش را
در ضمیر دلش
می بازد،
اسبی که با گامهایش
امواج شمال را به گردن هم انداخته
فصل زمستانی عشق را
در سورتمه های شکارچیان
هلهله می کند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.