جمعه ۲ آذر
طلوع شعری از جواد مهاجرپور
از دفتر خرامان نوع شعر ترجیع بند
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۱۱ شماره ثبت ۲۱۳۹۸
بازدید : ۱۴۹۳ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب جواد مهاجرپور
|
چي ميشه باز طلــوع كني
به قلب مـــن رجــوع كني
به دشت ســـــرد بي كسيم
از آسمـــون وقــــوع كني
دوا و درمونـــــــــم بشي
عزيز تر از جونـــم بشي
چي ميشه باز همون بشي
دوبـــــــاره مهربون بشي
فـارغ از هرغصه و غـم
با من تـو همزبـــون بشي
دوا و درمونـــــــــم بشي
عزيز تر از جونـــم بشي
چي ميشه بــاز قصه بگي
از دل بـــــــي غصه بگي
از گل و از رنگين كـمون
بـــــــا من دل خسته بگي
دوا و درمونـــــــــم بشي
عزيز تر از جونـــم بشي
چي ميشه باز شـادي كني
نظـر بــه آبــــــــادي كني
بــــــر من در بنـــد غمت
تـو فكـــــــــر آزادي كني
دوا و درمونـــــــــم بشي
عزيز تر از جونـــم بشي
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.