يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب سیدحسین غفاری
|
خسته نباشی دلم
عشوه گر با حیا
کان نفس زنده ات
داده "دلمرا" جلا
خفته چو یک قافیه
زلف ِ پریشان پرند
خاطب ِ فرهیخته
نرد ِ خموشی چرا ؟
آه کش آهیان
منظرو ماه جهان
فرض رسیدن رسید!
ساز چرائی درا !
قیچک دل بربکش
آرش تقدیر شو
غم ز جهان برفکن
خاصّه از در درا !
نی ز ره بدعتی
نَز مثل شائبه
کز ره تزویر زد
هستی ی ما را فنا !
با هوسی بربکش
ناخن رگهای دل
حس همه درگیر کن
هستی ما را بقا :2:
پ . ن
هیچ از شعر ندانم وباز
به اقرار می نشینم و باز
معترفم که رسمی اگر در رسم الخط می بینید
ابتدا از بلندی ی طبعتان است و دیگر
مجالست با طیف ناب و ، حیات خواب ... :2:
از فرصتی که دست دادید کمال امتنان را دارم :2:
ندانم به نقد قابل است یا خیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.