جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ناظر توحيدي ثمرين
آخرین اشعار ناب ناظر توحيدي ثمرين
|
دراتحاد سنگ ها
دیوارها زائیده شدند
وشلاق ها
وخون ها
وما
گره خوردیم !
به ساقه هایی ازاشکل
درتوفانی که
شترمنطق بیابان را نمی فهمید
تارهایی ازاشکلک زندگی
کوه درکوه
چشم درراهیم
کجاست؟
موشی
معجزه ای .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.