دوشنبه ۵ آذر
گلم به من نخــــــــــــــــــــنده شعری از سیدعلی کریمی
از دفتر آوای جوانی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ۰۷:۳۲ شماره ثبت ۱۹۶۴۹
بازدید : ۵۹۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سیدعلی کریمی
|
گلم به من نخــــــــــــــــــــنده
شادی این همه بازی با من
دلمو سند ترحیم جوونیم
ای خدا بگو گلم به من نخنده
دیگه از زندگی سیرم
با غم غصه درگیرم
ای خدا بگو گلم به من نخنده
مگه من عاشقت نبودم
دیدی که خود خواه نبودم
ای خدا بگو گلم به من نخنده
نخند نخــــــــــــــــــــــــند گلم
دیگه عمر برام حرومه
خنده برام خیلی گرونه
ای خدا بگو گلم به من نخنده
من که دیوانت بودم
عاشق ساده ات بودم
ای خدا بگو گلم به من نخنده
ای خدا بگو گلم به من نخنده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.