جمعه ۲ آذر
سه سروده ی زلال آزاد(دل شوره ای غریب ، گم کرده ام نسیم ، مادر شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ۱۲:۰۰ شماره ثبت ۱۸۹۴
بازدید : ۹۱۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
1.((دل شوره ای غریب ))
یادم نمی آید
که در کدام صفحه ی تقویم
کدامین دقیقه ی نحس یادت بخارشد.
ها ای نسیم خوش ! لختی درنگ کن ! گم کرده ام
رؤیای ناتمام قبل از بلوغ را
افتاده بر تمام دقیقه ها
دل شوره ای غریب.
زلال آزاد ، فاصله بین سطور 3 هجا
سروده شده در شهر کرد 89/12/11
*********
2.(( گم کرده ام نسیم ))
گم کرده ام نسیم !
شب های شرجی و رؤیایی جنوب
بنگر کنون فتاده رعشه بر تن تبدار ثانیه
آقاشما!که تا سحر بیدار بوده اید؟
چیزی ندیده اید ؟
زلال آزاد فاصله بین سطور 6 هجا
سروده شده در شهرکرد 89/12/12
****************
3. (مادر )
مادر
آن شب که تا سحر
بر گِرد کوچه باغ مفاتیح
گریستی،آن جغد شوم؛سپید؛وانگه هُما شد.
سجاده ی تو تا ابد بر خاطر تکیده ام ، سپید !
سر می نهم به دامن سبز تو ای بهار
آغوش وا کن ای فرشته ، مهربان !
تُردم چو شاخه ای
به باد .
زلال آزاد، فاصله بین سطور 4 هجا
سروده شده در شهر کرد 89/12/13
از مجموعه ی ( خیالی زلال )
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
مدتها با نام ( زاهد ) تخلص می نمودم که از این به بعد دوستان مرا با تخلص (خاموش )،به یاد بسپارند.)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.