جمعه ۲ آذر
نیایش شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۱۸۰۴۶
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
نیایش
خدایا کس اسیر غم مگردان
دلی را غرق در ماتم مگردان
جوانان را به عشقت مبتلا کن
سراسر زندگی را با صفا کن
دلم را در پی دانش بجوشان
ز مهرت جرعه ای بر دل بنوشان
تو راه مستقیمت را نمایان
مرا هم بنده ای مخلص بگردان
به من راهی زمردانت بیاموز
به قلبم شعله ی غم را میافروز
دلم را روشن از مهرت بگردان
تو چرخم را به دور غم مگردان
صفایت را عطا بر زندگی کن
مرا هر دم به حال بندگی کن
خدایا رحمتت را بر سرم ریز
تو دستم را به دامانت بیاویز
سجاد کرد مرداد 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.