جمعه ۲۵ آبان
گذشته شعری از مهتا طهماسبی
از دفتر نهايت عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۱۷۸۸۸
بازدید : ۷۸۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهتا طهماسبی
|
خوب یادم وقتی که تو / گفتی ازم بدت میاد
گفتی برو نمی خوامت / دلت دیگه پیم نیاد
یادت میاد وقتی برات / گریه میکردم بیصدا
گفتم نرو که میشکنم / پیشم بمون محظ خدا
ولی تو رفتی و منو / تنها گذاشتی بیخبر
بدون تو بی همنفس / شدم اسیر دربدر
تو کوچه ها پرسه زدم / خنده کنون گریه کنون
تا که براحتی شدم / یه روز شکار این و اون
دیگه تو سینه واسه من / دلی نمونده نازنین
اگر که باور نداری / پاشو بیا خودت ببین
برای دیدنت دلم / یه عمریه که لک زده
هیچ میدونی که عمر من / بدون تو کپک زده
دیگه چه فرقی میکنه / زنده باشم یا بمیرم
می خوام در گوشت بگم / من از تو خیلی دلگیرم
یادش بخیر گذشته ها / وقتی دلت منو می خواست
بیا بگو به من بگو / روزای خوبمون کجاست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.