شنبه ۳ آذر
به لبخندی مرا مهمان دل کرد شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۱۷۴۴۱
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
همانهائی که دنیا را ستودند
فقط خود را در آن می آزمودند
جه خوش آنها که دنیا را ندیدند
چه خوش آنها که دنیائی نبودند
-شب افروز
----------------------
به لبخندی مرا مهمان دل کرد
چه زیبا بود این مهمان پذیری
جوابش را نمی دانستم اما
دلم فریاد می زد ، نا گزیری
*******************
نمی دانم بدانید یا ندانید؟
چه حسی در دل من آتش افروخت
فقط دیدم به لبخندش چگونه
در این آتش دل و جان مرا سوخت
*****************
چگونه می توان این گونه بودن
به یک لبخند دیوانی سرودن
یقیناً کار عشق است اینچنین کار
دل دیوانه ای را آزمودن
******************
به لبخندش هوس هم موج می زد
ولی بی شیطنت بی حقه بازی
چه زیبا بود این طرز نگاهش
محبت در کمال بی نیازی
شب افروز 8/10/89
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.