يکشنبه ۴ آذر
انتظار احمد شعری از طالب احمدی(مهرتا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۱۴:۳۸ شماره ثبت ۱۷۴۱۷
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر طالب احمدی(مهرتا)
آخرین اشعار ناب طالب احمدی(مهرتا)
|
در راه فریادیست با رهگذر
سکون شدم
از یاد یار
شبانه راه را به روز میکشانم
از یاد یار
هنوز به شماره خواهم نشست انتظارم
از یاد یار
جمعه ها میروند از سکویی که فقط میماند
از یاد یار
و شاید این جمعه بیاید
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
" مهرتا "
...................................................................................................
در فاصله انتظار
در وادی انتظار مسئله
چرا ؟
باید از این باران شستشو شد
زمانم را به صلوات ببندم
دمی آرامم باش
مهدی جان
جانم مهدی
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
" مهرتا "
........................................................................................................
مرا انتظار
مرا صلوات
مرا خواستن
مرا دانستن
کاش نگاهم از گناه بردارم
تا بیایی
السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
" مهرتا "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.