جمعه ۲ آذر
چرخ فلک((کسی نمیخواد سوار شه(((((( شعری از فروغ قلاوندی
از دفتر سیاهی های سرد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۲۳:۲۱ شماره ثبت ۱۷۳۴۴
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب فروغ قلاوندی
|
آه ای رویاهای از هم گسیخته ی سرد بی وجدان!
مرا به یاد می آورید
منم که تار و پودم از درد گسیخته و
تمام راز تاسف در سراشیبی چشمانم میغلتد
..
نه
این بارلحظه ای دم نزدم
فقط پا روی پا انداخته ام
چند پله فکر کرده ام
و درد مندانه نام خودم را هجی کرده ام
..
ف
ر
و
غ
به پنجر ه نگاه نکن
بیرون از افکار پوسیده ات هیچ خبری نیست
دنیا هم قشنگ میچرخد!
همین که بابا نان بدهد
و مادر آب
چایت که تمام شود رسیده ای !
..
چنان دنیا بچرخد که سر از طاق هفتم در بیاوری
و نامت
انیس الدوله شود
یا شایدم الیزابت مدیجی!
..
بد که نمیشود
چرخ فلک مفتی در این بیغوله بازار گرانی
کجا پیدا میشود ؟؟؟؟
..
تازه با هر چرخشی زندگیت وارونه میشود!!!
..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.