جمعه ۲ آذر
خدا شعری از محمد نوری
از دفتر خط اول نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۱۷۲۳۲
بازدید : ۱۱۹۱ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب محمد نوری
|
خدا گریم گرفته..........................
خدا غصم گرفته.........................
خدا بی اون اسیرم.....................
خدا از درد میمیرم......................
چرامن بی قرارم؟.......................
چرا راهی ندارم؟........................
آره من تو عذابم.........................
مثل بارون میبارم........................
دلم کرده هواشو.......................
هوای اون چشاشو.....................
برام این حس غریبه....................
این ی حس عجیبه.....................
چرا من بی قرارم؟......................
چرا راهی ندارم؟........................
آره بغضم گر فته........................
غم وغصم گرفته........................
قسم به این زمونه.....................
ی دل دارم دیوونه......................
براش جونمو میدم.....................
تا اشکهاشو نبینم.....................
خدا ازش گذشتم......................
به روش چشمامو بستم............
برام خیلی عزیزه.......................
اشکهام داره میریزه...................
خدا کار کن بمیرم......................
تا اشکهاشو نبینم.....................
دلم از دست غصه.....................
به تنگ اومده مرده.....................
دیگه طاقت ندارم........................
خدا من بی قرارم........................
منتظر نظرات دوستانمون هستیم
ی سوال مهمی که از دوستان محترم دارم اینه که ای متن میتونه ی ترانه خوب باشه کیه روش ملودی بیارم و به عنوان ی تراک بخونم؟مرسی از محبتتون
ارادتمند محمد نوری سرخنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.