سه شنبه ۱۵ آبان
شعر رییس(طنز) شعری از فهیم بخشی
از دفتر طعم زندگی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۵۱ شماره ثبت ۱۷۰۸۶
بازدید : ۱۹۲۰ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب فهیم بخشی
|
شعر رییس(طنز)
وقتی تو از بالا مرا داری تماشا می کنی
با آن خیال برتری با خود صفاها می کنی
من مرده چشم خمار و پلک سنگین توام
وقتی یکی حالا وبعدی بعدها وا می کنی
با آن همه داناییت در هر نبردی از خیال
بس دشمنی ها را به یک تدبیرخنثا می کنی
با آن نگاه نافذ و جذاب عاقل درسفیه
درآن عوالم بهر خود نوشابه ها وا می کنی
من عاشق سبک هدف گیری وپرتاب توام
وقتی که چشمت بسته و اینگونه غوغا میکنی
چرخی زنی وتیررا راهی کنی هرجا که خورد
در ان مکان با دایره یک سیبل بر پا میکنی
وقتی که با این شیوه ات پیروز میدان گشته ای
آنگه برای شادیت هم جیغ و هورا میکنی
سراینده : فهیم بخشی
بیرجند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.