به نام خالق عشق
سلام به همه شما که مرا یاری کردید
سلام به قلم زیبایتان
دوستان خوبم وبچه های گلم ترانه بر
چند وزن استوار شده
ا..شش هشت
دو چهار
والس
تانگو
دوازده هشتم
گاهی آهنگ ها را با ریتم استرومبا
میخوانند گاهی با ریتم سل این
ریتم در سلا 1350 به ایران آمد
به جای توئست داغم کن که اولین با
دختر فرانگ سیناترا آنا خواندخود
آهنگ تو ئست قبل از مگ الوس پرسلی
سلطان موسقی جاز با تک نوازی
لوئی مسترانگ که ترمپتش از طلا بود
تا چند سال پیش در موزه لندن بود
سروران شما شعر میگوئد میروید من تمام
ترانه ها را با پیانو برای آهنگ برسی
کردم درست یک ماه طول کشیده وقت شعرای
خودم را نداشتم من من تمام شعر های شما
را با آهنگ برسی کردم جناب شهبازی
دوست من از شما بیش از این هاتوقع
داشتم یک شعر را باید با چند آهنگ
برسی کنم اگر ترانه سرائ همین بود یک
شعر را برمی دارند می خوانند
وبعد با ساز میزنند میگویند آهنگ از
خودم شعر از خودم تنظیم از خودم
بگو آهنگ یار خوشگلم مریم جونه راحتم کن
به خدا به پیر به پیغمبر ترانه سرایی
سخت است باید با موسقی آشنائی کامل
داشته باشی دوستانم حامد عزیز لولی وش
عکسهای مرا در موقع اجراع دیده اند
همین ترانه آمنه شبی ساختم مرحوم
آغاسی گفت عالیه من گفتم نه این
چییه ناصر تبریزی خدایش رخمت کند گفت
من تنظیم میکنم ایران گیر شد از آن شب
به بعد شهبال شهپره منو مسخره میکرد
میگفت این چیه ولی شعر با آهنگ باید
اجین شود ما هنوز
اول راهیم به جائی نرسیدیم هنوز خیلی
کار داریم تا ترانه سرا شویم اگر دوستی
میتواند این کار را بکند من دستش را
میبوسم وخودم به کارهایم میرسم
دوستان ده نفری که برنده شده اند
هر کدام یک ترانه فقط یک ترانه به
وبلاک بفرستند خانمها ندا .آرمینه .آرزو
آقایان مجنون.یاشار.عباسعلی.رضا محمد زاده
حمید.حبیب.خانم سودابه
تا هفته آینده شنبه وقت داریم