دوشنبه ۵ آذر
پشت پلکم باز غوغا میشود.... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۶۸۲۶
بازدید : ۹۵۸ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
پشت پلکم باز غوغا میشود....
پشت پلکم باز غوغا می شود
چشم این دل سوی تو وا می شود
یاد تو آتش زند بر جان و دل
در تمام شهر بلوا می شود
چهره ات هر دم رود در خاطرم
صورتت هر لحظه پیدا می شود
با صدایت در تمام شهر غم
صد هزاران جنگ و دعوا می شود
ماه من در قلب من می ماند و
صاحب میخانه رسوا می شود
مرغ شیدا و سبکبال دلم
بار دیگر مست و تنها میشود
در تمامی لحظه های بی کسی
دست یاران سوی بالا می شود
این تمامی قصه های عاشقی
در تب و تاب تو پیدا می شود
کرد شیدا در شب دیوانگی
مست تنهایی و رسوا می شود
سجاد کرد مرداد92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.