جمعه ۲ آذر
جستجو شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۵۰ شماره ثبت ۱۶۷۶۱
بازدید : ۹۶۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
دررودخانه اندیشه ام
احساس آبی جاریست
نا آگاه
از اندیشه چشمه نور
که در اوچه جاریست؟
سایه ای برای آرمیدن
یا تابشی برای جنبیدن
سال ها
الفتی ست
میان سایه و تن
هوس تابش
همان و
سوختن
همان
در چشمه احساس تو
چه آب آرزویی
جاریست؟
آبی گوارا
یا شور
سال هاست
رودخانه بخت تو
شوریده
هوس آبی گوارا
همان و
خشکیدن
همان
در احساس تاریک شب
چه حکمتی جاری ست؟
امید به سحر یا خواب
سال هاست
با تابش نور
در خوابیم
هوس امیدبه سحر
همان و
خواب ابدی
همان
در اندیشه گل
ماندم
که چه بود؟
پیامبری
بین من و تو
یا لذتی کوتاه
در دنیای
کوچک ما
ما
نچیدیم
گلی
گلی
اما
کاشتیم
و
سالیانی ست
که
نقش
او را
تنها در
قالی می بینم
---------------- نقد کاملا آزاد است -----------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.