يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد مير سليمانی بافقی (باران)
آخرین اشعار ناب محمد مير سليمانی بافقی (باران)
|
"بیا رسالت خــــــودرا تمام کن شاعر"
شبی به خلوت من ازدحام کن شاعر
دلی به وسعت دریــــای آسمان داری
کمی ز موج مـــرامت حــرام کن شاعر
سبوی درد من وشانه ات چو می رقصند
تما م چلچله ها را بــــه دام کن شاعر
کنون که خنده خورشید قدکشیده بلند
قضای شعر حضورت سـلام کن شاعر
نشـست کنج قنــوتم تنفس چشمت
خدای به جـای خــــدا احترام کن شاعر
کــلاس ابـر فــــرازت بهشت می بارد
بگیــر دست مـرا؛ ثبت نــام کن شاعر
فرشتــگان فرودت تـــرانـه می شویند
ردیف شـعر لبت را بـــه جام کن شاعر
دلم بـــه پیچک شبهای تـو گره خورده
و قبله" بــاران" من به شام کن شاعر
92/5/22
بداهه ای است که مصرع اول آن از جناب آقای دلجویی استاد عزیز غزلهای ناب می باشد که محبت فرموده بودند.(البته جای کلمه " شاعر" در شعرشان "موسی " بود )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.