شنبه ۳ آذر
دلخوشی شعری از بابک اخوان
از دفتر زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۱۶۷۴۳
بازدید : ۶۹۸ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب بابک اخوان
|
به تماشای بهار آمده ام
به خزان مینگرم
دلخوشم با همه ی ناخوشی ام
که خزان مینگرم
نه زمستان سپید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری که ۹ سال اینجا بود و ...
در تابستان ۹۲ شعری فرستادی که پاییز و بهار و زمستان رو به زیبایی با احساس و اندیشه ات به تصویر کشیدی
گرچه میدونم این شعر فقط برای آغازی بوده در این سایت
تشکر از حضورت و نظر ارزشمندت پایدار باشی و برقرار