شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
زرد و سفید و...
پرتغالی
سیاه و آبی
آسمانی
رنگ چشمان یار
هزار رنگ! به هر رنگ
دل بخواهد
در میاد آنی ــ
لیلی و مجنون،
شیرین و فرهاد
آن عشق
کذائی
یا هست
خدائی
یا ساغر و می
و آن ساقی
که خون می مکد
از جان
اهل الباقی
یا شیخ طریقت را
بگو
که نافش را
بسته به مهربانی
آیا درهوائی یا هنوز
بسته به درخت
سیبی!؟
یا از درویش شهرگویم
زیرصوفش
پوشیده حریری!
آن یکی
زنهار بسته و هست
ترسائی
که می کند
خون مسیح را
در دیر
حراجی
آن دگر را
چه نامم!؟
افسون گر
بازار قدیمی
که خود را
نموده مُخلص
دین یهودی
خدایا خواهم کنم
من یک سوال
فکری؟
زین هائی
که گفتم
هستی یا نیستی!!!؟
دوستان عزیز این افراغ اندیشه را داخل هواپیما سروردم وقتی که از و سبب الهام آن صندلی های داخل هواپیما روکش های زرد بود
.2010 آسمان خدا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سبحان الله . بسیار زیبا و قابل تامل است این سیر اندیشه و ندای حق یابه قولتان ندای غیب ی ورقی .
نیستند آنها و "هستی" تک خداست
رنگِ بودِ هَرگه و اینک خداست (بداهه)
هوالباقی و الآخَرُ فانی اِلّا بخَلقه و وجوده باقی فی الصلاح و الصالحات(بداهه)
رمضان تان از انوار غیب الهی نوربارانِ بقای حق
التماس دعا
یاالله