شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
1)
نمیدانم...
تنهایی هم میشود عاشقی کرد؟
از تقسیم احساسم
می ترسم...
انگار
ترس دیروزت ، واگیر داشت...
1392/3/30
ღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღ
2)
صدای جیرجیرکی که در تراس میپلکد
اعصابم را بهم ریخته...
حسود است
انگار میداند تا سحر به یادت ، بیدار می مانم
لالایی میخواند مرا خواب کند...
یک حشره که به دوست داشتنت حسادت کند،
عاقبتمان معلوم است...
بیخیاااال از "توهمت" سرگیجه گرفتم
های جیرجیرک
آواز نَحسَت را بخوان...
مـــی خوابـــــــم...
1392/3/31
ღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღ
3)
گوشه ای آرام نشسته ای و ... آرامشت مرا کلافه میکند...
بیرحم ترین آرزوی من میشوی...
وقتی حتی نمیدانم چرا دوستت دارم!
فقط میخواهم کنارت قدم بزنم ، اگر حتی به من نگاه نکنی...!
طوری که هم باشی و هم نه...بگذار احساست در من جاری بماند...
همینگونه بیرحم بمانی و ... تا آخر دنیا قدم بزنیم.
1392/مرداد
ღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღღ.........❤.........ღ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.