دوشنبه ۲۸ آبان
میخواهم جستجو کنم تورا - پریدن رفته ازیادم شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۱۶۲۶۰
بازدید : ۵۴۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
دیگر فروچکیده ام !
درتهاجم این سراب تنهائی
بی هیچ ریشه ای
نروئیده خشکیده ام !
قدکشیده سکوتم
درلا به لای فواره های سرکش شب
حتی یک ستاره برایم سوسو نمیزند
میخواهم جستجو کنم تورا
زیرسایه ی رنگین عشق
تاتکامل یابم باتوبودن را
تکرار شوم ،
درضیافت بی کران عشق
بسترم پهن کنی دردامان قلبت
تا سربرزانوان مهرت گذارم
**==**==**
برای دیدن رویش ، به کوی اوگذرکردم
ندانسته شدم رسوا ، چه خاکی من به سرکردم
چنان شوریده احوالم ، زعشق بی خیال او
زبد نامی ِ این عشقم ، چرا عالم خبرکردم ؟!
شکسته همچوشیشه، قامت فکروشعورم را
عجب من ناشیانه ، قصد رویای دگرکردم
ندیدم من دراین دنیا ، چنین ظلم وُجفا کاری
که ازنامهربانی ها ، همیشه خون جگرکردم
نشستم کنج ویرانه ، شب وُروزم تهی ازعشق
به چشمم اشک وُاندوهی، رفیق وُهمسفرکردم
چومرغی درقفس مانده ، پریدن رفته ازیادم
نباشد حاجت رفتن ، دلم بی بال وپرکردم !!
s@rv
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.