جمعه ۲ آذر
حال محزون شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۴۸ شماره ثبت ۱۶۲۴۳
بازدید : ۸۱۵ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
حال محزون
امشب خدای پاکان دلم بسی غمین است
شادی یاد معشوق با دوری اش اجین است
امشب دلم گرفته دل در هوای او هست
دوای درد سختم نگاه نازنین است
به رسم شاعران من بهرش غزل سرایم
او اندر این غزل ها مانند تک نگین است
به یاد او نشسته در باغ انتظارم
آید ز دیده اشکی این حال من چنین است
عطرش گهی بیاید بر این مشام دل خون
عطرش بسی خوش است چون عطر یاسمین است
در وقت دوری او دردم دوا ندارد
صدای آه و ناله از عرش تا زمین است
ای عشق پاک من تو بر قلب من قدم نه
این قلب من ز بهرت چون فردوس برین است
من کرد عاشق تو سخن ز تو بگفتم
بخشا به لطف خود من گر شعر من حزین است
سجاد کرد 92/11/4
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.