شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
آرزوی رمان نیمه باز پنجره
برلولای لبهایت
سایه ی پیراهن من است
روی تقویمی که
مردی راازخودش تعطیل کرد.
صدسال تنهایی مارکزرا
آبستنم
ازیک شنبه های لاعلاج...
............................................
آرزونوشت:می دانید که نقدشعرم رادوست می دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.