جمعه ۲۵ آبان
با همه نامردمی دنیا هنوزم زرد نیست شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۰۱ شماره ثبت ۱۶۰۳۸
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۱۱۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
امشب این جام غزل ، وقف نگاهت میکنم
واژه ها را مست در احساس ماهت میکنم
ازشقایق های وحشی وام می گیرم به ناز
صرف هاشور خط چشم سیاهت میکنم
تا که یک شب صاف باشد آسمان سینه ات
آفتابم بذل اشک گاه گاهت میکنم
گر بدانم میدمی تا صبح بر آیینه ام
تا سپیده دیده را غرق پگاهت میکنم
تا زلیخای مراد کاخ دل باشی ، عزیز
یوسف دل را مرید کوخ چاهت میکنم
عرش را تا فرش تابیدیم با غم ، بس نبود؟
عرش را در حسرت یک لکه آهت میکنم
با همه نامردمی دنیا هنوزم زرد نیست !!!
سبز چشم انتظارم فرش راهت میکنم
======
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.