جمعه ۲ آذر
یا مولا علی شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۱۶۰۱۳
بازدید : ۱۰۸۰ | نظرات : ۲۰۱
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
یتیم شدند کودکانی که با ضربت خوردن تو
برای زخمت
دنبال پیاله ای شیر بودند
تو رفتی
و یتیمی آنها تمام نشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.