يکشنبه ۴ آذر
بمیرمت / حسی تازه شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۱۸ شماره ثبت ۱۵۹۰۰
بازدید : ۱۲۰۹ | نظرات : ۱۶۰
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1-
تراژدی زیبایی ست
همراهی ِ این بغض های ِ شبگرد
که مکیده ریشه ام را از درد
در چشم انداز وهم آلود ِ این شبها
با ولگردی ِ این اشکها
بمیرمت
شب زده شده ای
در تلاطم ِ حسی ناگزیر
2-
تمامی ِ روح ِ من ؛
افراشته در بادبان ِ حسی تازه ...
از بریق ِ هزار ساله در دستم
بنوش تا زمان باقی ست
وبنگر بادبان اخضر را
تا به گِل ننشسته کشتی
در مسیر ِ طوفان ِ دلتنگی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.