جمعه ۲۵ آبان
همین که دوستت دارم برایم عالمی دارد شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۱۵۸۶۵
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
صدایم کن ،صدایم کن که با ساحل بیامیزم
که مدتهاست موج از چشمهای خسته میریزم
بهارانم که دست باد تبدار خزان خیزت
زدوده برگ وبارم ،غرق لرز استریپ تیزم
چنان بردست تاب دل هوای کام شیرینت
که از خسرو گذشته کارمن،همدرد پرویزم
من و این عشق لاکردار کاری میکند آخر
که با تیغ دو ابروی خمت با دل بیاویزم
برای قلب من اشعار شیرینت ضرر دارد
که من از شهد کندوی عسل پیوسته پرهیزم
برو دست از دلم بردار ،با خود عالمی دارم
تو نای نی ز بلخی ،من نوای شمس تبریزم
همین که دوستت دارم برایم عالمی دارد
همیشه شاد میماند به یادت سبز جالیزم
=======
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.