جمعه ۲ آذر
حتی اگر... شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر خیزران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۱۵۸۲۳
بازدید : ۸۴۲ | نظرات : ۱۵۵
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
خانه ای کاه گلی ام .
بهار
و
بارانم باش!
مرمرها
طردت می کنند
وتو
برمی گردی و دلگیرمی شوی .
درکت می کنم .
حتی اگر
برمن
نباری .
_________________
مریم شجاعی - بروجرد 88
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.