سه شنبه ۱۵ آبان
چند سپید کوتاه شعری از طیبه بهبودی
از دفتر ساحل تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۱۵۷۱۴
بازدید : ۸۷۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب طیبه بهبودی
|
به نام خدایی که عشق را آفرید
---------------------------------
راه پیدا کردی تا حیاط خلوت دلم
طوفان که شد کاسه ها وکوزه ها سرم را شکستند
کاری به پلکهایم نداشت
هوای زیر صفر درجه ی
نگاهت
تونیامده تبرت را برداشتی
وبه جای
کوه
قبر کندی....
--------------------------------------------------
قلبم را که شکستی
راحت شد
کار مورچه های شب کار
گور!!!!!!!
-------------------------------------
به چه کسی صدقه دادی دلت را
که هفتاد
نوع بلا
سرم آمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.