جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
درهمین دایره می چرخیم
دورمی زنیم
تمام محیطی را
که هرروزمارا می چرخاند .
اما
جهان را دردیگران به تصویرمی کشیم و
مــــــــــــرگ
که پایان شعاع ماست –
تا مرکزدایره ای که به دیگران ربطی ندارد .
شاید
دنیا طوردیگری می چرخد و
هیچکس پایان خود را حس نمی کند
آسمان گواه ماست
تا شیطان یکی شود درکودکی حادثه ای که
پیش ازما نطفه می بندد.
چقدردایره !!!
درکدام شعاع شاعرمی شوم
می روم
به آدمهایی که
هنوزخود را نشناخته اند ؟!.
حالا تا دایره بعدی
مرگ هم چیزی را عوض نمی کتد و
این حصارنامرئی
رنگ تمام شیطان هاست .
خـــــــــــــــــــــاک اما
گواه دیگریست
ازخاطره هایی که سالها دفن شدند –
دربیهودگی آدمهای زنجیری درونمان .
که خداوند
آدم را «اشرف مخلوقات » نام نهاد و
پرازدایره هایی که تا بی نهایت ما رادورمی زنند.
می رسیم آیا به آبرویمان ،
یا
اسیردستان شیطان می مانیم ؟!.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.