شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
به اشتیاق ِ عشق تو ،به هر دری که سر زدم
صلای عشق و عاشقی برای بال و پَر زدم
همیشه خوانده ای مرا ، به آن کرانه های نور
به خانقاه ِ عشق ِ تو سری در این سفر زدم
هوای عاشقانه ای گرفته جانماز ِ من
بقد و قامت ِ دلم ، قیام ِ چشم ِ تَر زدم
دو دست ِ التماس ِ من ، سروده رو سیاهی ام
اگر چه در مسیر ِشب ، طلایه ی سحر زدم
به چشم ِ انتظار ِ من نشسته شوق ِ ربّنا
به کهکشان ِ عشق ِ تو ،شراب ِنیشکر زدم
گذشته ام ز جان خود ، فدایی ِ درت منم
تویی فقط خدای من ، به غیر ِ تو تبر زدم
امید ِ آنکه بشنوی صدای گریه های من
ز برق ِخالص (طلا) به شیشه ی قِدَر زدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.