جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
تمـام ِ حـجـم ِ مـنـی
تو حسّ ِ خوب و پاك ِ در وطنی
چگـونه می شود زلال ِ آب را نســرود؟
كه قطره قطره پاك و سبز تنی
شروع ِخوش سخنی
*
تـو را کـه می طلبم
بهــار می رسد به روز و شبم
تو زنبقی که جلـوه کـرده بر تمام ِ دلم
نگـاه میـکـنی بـه حال و تـبـم
مُسـبّـبـی، سـببم
*
مطلوبی(سخن سنج تبریزی)
جسارتا جهت توضیح برای علاقمندان
اوزان زلال،وزن موسیقیایی زلال فوق
بصورت زیر است.
مفاعلن فعلن
مفاعلن مفاعلن فعلن
مفاعلن مفاعلن مفاعلن فعلن
مفاعلن مفاعلن فعلن
مفاعلن فعلن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.