جمعه ۲ آذر
شاعر شعر زلالم شعری از اعظم خواجه اف - خجسته
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۱۵۴۴
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر اعظم خواجه اف - خجسته
آخرین اشعار ناب اعظم خواجه اف - خجسته
|
شاعر شعر زلالم،
حرف ها و واژه هایم – شرح حالم.
مصرع هایم – آبشاران، هر هجا چون موج آب،
بیت های پِلَّکانی – هم وجودم، هم زوال و هم کمالم.
نیک بنگر، شعر من چون عکس دل یا قطره است،
یعنی من دور از فضای قیل و قالم،
پاسخ صد ها سوالم!
******
در یک تماس تلفنی نوه ام بزرگمهر که 5 سال سن دارد،بعد از آن که کتابم - \"چشمه زلال\" به دستش رسید، پرسید: بابا (در تاجیکستان به پدربزرگ بابا و به پدر \"دادا\" و \" دَدَ\" می گویند) شما کدوم شاعر هستی، رودکی یا لاعق؟ این شعر حاصل همان احساس است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.