دوشنبه ۲۸ آبان
تنهایی شعری از سجاد میرزامحمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۱۵۳۹۸
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر سجاد میرزامحمدی
آخرین اشعار ناب سجاد میرزامحمدی
|
توی این کوچه ی بن بست یه راهی واسه حق هست
توی این دنیای تاریک یه راهی به سوت هست
توی این جاده ی تاریک دیگه همدمی ندارم
سر یه دوراهی موندم دیگه من طاقت ندارم
یه دوراهی رو به مرگه یه دو راهی رو به سعیه
سعیی که نتیجه اش رو میدونی رو به مرگه
میگن نامیدی گناهه
میرم راهی رو میرم
واسه حقی که نیستش واسه عدلی ک باده واسه عشقی که پوچه
میرم راهی رو میرم راهی که نفسم نمیگه نفسی که همش کثیفه
راهی که رو به یاره
میرم میرم میرم به امید این که شاید دیگه دوری نباشه(3)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.