سه شنبه ۶ آذر
من هنوز داغدار اولین نگاه عاشقانه ام شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر هیوا در باد نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ ۲۱:۳۱ شماره ثبت ۱۵۳۶
بازدید : ۱۴۵۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
من هنوز داغدار اولین نگاه عاشقانه ام
ها...هیوا!
رفتی و
فکر کردی باران
خاطراتمان را
خواهد شُست
وباد به طرفُه العینی*
بر وفق مرادمان
خواهد وزید.
اما!
نشد.
ومن هنوز هم
داغدار اولین نگاه عاشقانه ام.
داغت؛
به دل بی قرار من؛
تنها ترین زخم کاری است.
فکر کردی هنوز هم
هر وقت بخواهیم
می توانیم
در بیست سالگی متولد شویم و
عشق را
عاشق
اما!!
فصل پشت فصل
سال ها یکی پس از دگر گذشت
هچکس؛
مرا بنام کوچکم صدا نکرد.
مردادماه 1389
خوزستان ایذه از مجموعه ی هیوا در باد
۱.* طرفه العینی:حرف آخر((طرفه)) صدای ((ت))تانیث می دهد.به معنی:یک چشم به هم زدن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.