يکشنبه ۲۷ آبان
من خودم نيستم شعری از سمانه هروی
از دفتر زلال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۱۵۲۵۱
بازدید : ۹۴۵ | نظرات : ۱۴۷
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
من خودم نيستم
روح غمگينم؟ بگو ييد چيستم؟
خاطرات ذهن پير دوره گرد عاشقم؟
جسم سنگينم؟پري ام؟عا قبت در حسرت ديدار كيستم؟
ميشود در كوچه هاي دفترم پرسه زنيد؟
من نميدانم چگونه زيستم!
من خودم نيستم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.