جمعه ۲۵ آبان
پایان دل تنگم امروز تو امضا کن.. شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۰۶ شماره ثبت ۱۵۱۸۰
بازدید : ۸۳۱ | نظرات : ۱۰۳
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
به تک تک بچه های متذوق وخوش مرام این کوچه باغ بهاری
از مدیریت متواضع تا بزرگ اساتید گرام و دختران و پسران
نازنین،مهربان،صمیمی ،و جمع محارم خانوادگی سایت
شعر و شور و غزل سایت ناب...
پیری آن نیست که بر سر بزند موی سپید
هر جوانی که به دل عشق ندارد پیر است
عاشق بمانید تا ساده و صمیمی و روان از عشق بسرایید.
جای چه کسی باشد در خانه ی دلجویی
تا مهر تو پُر کرده کاشانه ی دلجویی
گردانده خداوندم فردای بهشتش را
با شعر خوش امروز ، بیعانه ی دلجویی
قول و غزل یاران بنشسته به دلهامان
دردا که شود باور ، افسانه ی دلجویی
گر شمع فروزانت بر سینه نتابانی
دور چه کسی گردد پروانه ی دلجویی
بتخانه ی یونان را برگو که فرو ریزند
تا چون تو بتی دارد بتخانه ی دلجویی
«صد ملک سلیمانش در زیر نگین باشد»
تا چون تو دُری باشد ، دُردانه ی دلجویی
امروز مرا دریاب فردا چه تو را حاصل
وقتی که شده لبریز پیمانه ی دلجویی
پایان دل تنگم ، امروز تو امضا کن
تا رنگ شعف گیرد پایانه ی دلجویی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.