شنبه ۳ آذر
خداوندا بکن رحمی شعری از مسعود مرهونی
از دفتر کشف خدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۴۰ شماره ثبت ۱۵۱۶۶
بازدید : ۷۵۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مسعود مرهونی
|
میان باور پوچم
قدم ها می زنم هر شب
من همچون شمع می سوزم
برای صبح امیدم
خداوندا تو می گفتی
دمادم ناظر مایی
ندیدم یک نگاه هرگز
به این رندان بیاندازی
ببین فرقی میان ما
چنین فاحش تو اندازی
یکی را از نیاز هر شب
به پیش همسر و فرزند
چنین شرمنده می سازی
یکی را از خوشی یارب
بساط عیش و مستی را
فراهم بهر او سازی
خداوندا تو می گفتی
که اینان امتحان است و
چرا این امتحان باید
گریبان مرا گیرد
خداوندا بکن رحمی
ببین امروز محتاجم
برای وعده ی فردا
بهشتت را نمی خواهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.