شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر پریا عمرانی ( عسل چشم )
آخرین اشعار ناب پریا عمرانی ( عسل چشم )
|
تنها هنرش شکستن دل شده بود.
احساس، علاقه، همه شان گِل شده بود.
ما مثل دو روح , درون یک تن امااااا
انگار که او قطب مقابل شده بود.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.