شنبه ۳ آذر
رؤیا ها ی ناتمام شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۰:۳۷ شماره ثبت ۱۵۰۳
بازدید : ۹۱۶ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
کاش می شد برگردم؛
تا تمام ساعتهای مریض را
کوک می کردم.
کاش در تقلاّی دقایق نیامده
بی قرار اینهمه ثانیه اینهمه رؤیا های ناتمام
اینهمه چه بکنم های بی شمار ؛
نبودم هیوا ! ! !
کاش به احتمال ضعیف حادثه هم که بود ؛
بر می گشتم .
تا شاید ؛
در حوالی همان روز های دور و دراز
روزها ی بی رنگ خاکستری
معصومیت این ثانیه های بی قرار را
که مه آلود و غبار آگین است.
به نگاه تر باران یا تو
شست و شو می دادم.
سروده شده در : شهرکرد جمعه 89/11/22 ساعت : 5:25 دقیقه ی بامداد
از مجموعه ی هیوا در باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.