جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
ماهی کویری ام . زنده ام به تنگ آب.
تنگ هم ، که بشکند. می روم به یک سراب.
درخلیج خودسری، کوسه های بی خودی.
ماهیان سربه زیر ، زیر منت حباب.
من به شب نمی کشم .گرچه روزمره ام
کی غرورسنگی ام ، می کندمراجواب.
بارها شکسته ام ، ازدوباره بسته ام .
یابه خود طنیده ام با طناب اضطراب .
تاحواریون عشق، با مسیح مریم است .
نان او صداقتش، شعراوشراب ناب.
___________________________
مریم شجاعی- تیرماه 71
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.