جمعه ۲ آذر
تمنا... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۱۴۸۵۸
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
تمنا...
ای عزیز و مهربان من بیا
نازنین و دلستان من بیا
چون چراغی روشنی ده بردلم
ای چراغ جاودان من بیا
ای صدای ناز خوشبختی من
همنوای دوستان من بیا
در هوای بی کسی و رنج و غم
مثل خنده بر لبان من بیا
با جمال و صورت زیبای خود
چونکه آرامی به جان من بیا
با شروع بی نظیر عشق خود
تو به سوی کاروان من بیا
نقش شادی و طراوت زن به دل
ای تو نقاش جوان من بیا
تو همای رحمتی بر قلب من
پر زنان در آسمان من بیا
من به اوج سستی و آزردگی
ای تو دست پر توان من بیا
ای که چون بلبل تو میخوانی غزل
بلبل آواز خوان من بیا
کردم و دارم هوای وصل تو
تو به قلب مهربان من بیا
سجاد کرد تیر 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.